כינוס הקבינט התפזר מוקדם: ראש הממשלה יצא כדי לשוחח עם הנשא טראמפ
ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ שוחחו הערב בטלפון | השיחה בין השניים התקיימה מיד עם תום ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, שארכה כשעתיים וחצי והסתיימה מוקדם מן הצפוי כדי לאפשר את קיום השיחה בין שני המנהיגים | כל העדכונים (מדיני)







