מחריד: ילד בן 3 נהרג בתאונה קטלנית, הנהג לא הבחין בו
טרגדיה קשה: ילד כבן 3 נהרג לאחר שנפגע מרכב פרטי באור עקיבא. כוחות החירום וההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, בעודו סובל מפגיעה רב-מערכתית קשה | הוא פונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה תוך כדי המשך מאמצי ההחייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו (בארץ)







