איראן שיגרה טיל לכווית ותקפה ספינה אמריקאית — ארה"ב תקפה בתגובה
פיקוד מרכז של ארה"ב אישר כי איראן שיגרה טיל בליסטי לעבר כווית שיורט בהצלחה על ידי כוחות כוויתיים. האירוע התרחש שעות לאחר שאיראן שיגרה חמישה כטב"מי תקיפה מתאבדים באזור מצר הורמוז, שיורטו על ידי כוחות אמריקאיים. בתגובה, ארה"ב תקפה אתר שליטה קרקעי איראני בבנדר עבאס ומנעה שיגור כטב"ם נוסף. הפיקוד האמריקאי מגדיר את האירוע כ"הפרה חמורה של הפסקת האש מצד המשטר האיראני".







