כוחות צה"ל כובשים את הכפר דבין בדרום לבנון
העיתון הלבנוני נדאא' אלוטן מדווח כי הלילה נכנסו כוחות צה"ל לכפר דבין, צפונית למרג'עיון, והם אוחזים בו כעת. כוחות גדולים של צה"ל, טנקים ומשוריינים נכנסו לכפר לאחר ירי ארטילרי כבד ותקיפות אוויריות, והם פרוסים כעת בכל רחבי הכפר. חיילי צבא לבנון נסוגו מהאזור טרם הפעולה. במקביל, ערוץ LBCI הלבנוני מדווח כי צה"ל מתקרב לפאתי הכפר נבטיה אלפוקא, ומרכז ההצלה הרפואי נאלץ להסיג את רכבי ההצלה לאחור.







