אחרי 3 חודשי לחימה: אוגדה 146 השלימה את סבב הלחימה השלישי בדרום לבנון
לאחר שלושה חודשי פעילות אינטנסיבית, אוגדה 146 השלימה את סבב הלחימה השלישי בדרום לבנון • יותר מ-550 מחבלים חוסלו ו-2,700 תשתיות טרור הושמדו | מפקד האוגדה: 'קפצתם מהבתים בלי לשאול שאלות' (צבא וביטחון)







