איראן מפסיקה מו"מ עם ארה"ב ומאיימת לפתוח חזיתות נוספות
סוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" דיווחה כי איראן הפסיקה את חילופי המסרים עם ארה"ב במחאה על פעולות ישראל בעזה ובלבנון. לפי הדיווח, צוות המשא ומתן האיראני החליט להפסיק את השיחות וחילופי הטיוטות באמצעות מתווכים. בכירים איראנים הדגישו את הצורך בהפסקה מיידית של פעולות צה"ל בעזה ובלבנון ובנסיגה מלאה מהאזורים שנכבשו בלבנון. איראן וציר ההתנגדות מאיימים לפעול לסגירה מלאה של מצר הורמוז ולפתיחת חזיתות נוספות, כולל במצר באב אל-מנדב באמצעות החות'ים.







