ארה"ב יירטה שני כטב"מים איראניים במצר הורמוז
פיקוד מרכז של ארה"ב הודיע כי יירט שני כטב"מים מתאבדים איראניים שאיימו על תנועת השיט הבינלאומית במצר הורמוז. בניגוד לפעמים קודמות, ארה"ב לא תקפה בשטח איראן בתגובה ליירוט, ואיראן לא תקפה את כווית ובחריין כפי שקרה בעבר. האמריקאים בחרו להכיל את האירוע.







