מפקדת חאתם אל-אנביא האיראנית מאיימת על ישראל בגל תקיפות הרסניות
מפקדת חאתם אל-אנביא האיראנית הזהירה כי ישראל חייבת להפסיק את תקיפותיה בדרום לבנון ובדאחיה. לפי ההצהרה, אם ישראל תמשיך להרחיב את פעילותה באזורים אלה או תגיב לפעולות איראן, היא תספוג "מכות קשות ומשמעותיות יותר" ואיראן תתחיל בגל תקיפות הרסניות נגד ישראל ותומכיה. המפקדה האשימה את ישראל בהפרות חוזרות של הפסקת האש, בשימוש בנשק אסור כולל פצצות זרחן, ובביצוע פשעי מלחמה נגד העם הלבנוני. ההצהרה הוסיפה כי בעבר הזהירה איראן שהרחבת הפשעים בדאחיה תוביל לתקיפת מטרות בשטחים.







