דיווח: צה"ל פותח מוקד התקדמות רביעי בדרום לבנון
חיזבאללה מדווח כי לפנות בוקר ניסה כוח משוריין של צה"ל להתקדם בגזרת החוף המערבית בדרום לבנון, מכיוון אלביאצ'ה לכיוון ביות א-סיאד. זהו מוקד התקדמות רביעי, בנוסף לשלושת המוקדים שדווחו קודם לכן: גזרת כפר תבנית דרומית לנבטיה, גזרת בית יאחון צפונית לבנת ג'ביל, ואזור ע'נדוריה ממערב לואדי חג'יר.







