צה"ל חיסל שני מפקדי ג'יהאד שתכננו פיגועים במיידי
צה"ל תקף אתמול בדרום רצועת עזה וחיסל שני מחבלים מהג'יהאד האסלאמי שתכננו לבצע מתווי טרור נגד כוחות צה"ל בטווח הזמן המיידי. בתקיפה חוסלו איאד מחמד עבד אלעזיז נפל, מפקד נוח'בה בארגון, ואחמד עבד אלחמיד חמד מערוף, ראש חולייה שהוציא לפועל מתווי ירי רקטי לעבר ישראל לאורך המלחמה. השניים חוסלו להסרת האיום. כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.







