שר ההגנה האמריקאי: נכה באיראן הלילה בעוצמה חד-משמעית
שר ההגנה האמריקאי פיט הגסת' הודיע כי פיקוד המרכז האמריקאי יהיה עסוק הלילה, וכי התקיפות באיראן יהיו חד-משמעיות ועוצמתיות. "נכה בהם בעוצמה, ובתנאים שלנו. אם נצטרך לנהל משא ומתן באמצעות פצצות - ננהל משא ומתן באמצעות פצצות. אנחנו טובים מאוד בזה" אמר. הגסת' הוסיף כי לאיראן יש הזדמנות להגיע להסכם, וכי זו המטרה.







