ישראל, יוון, קפריסין וארה"ב השיקו מרכז אנרגיה משותף במזרח התיכון
ישראל, קפריסין, יוון וארה"ב השיקו היום ביוסטון את "מרכז האנרגיה של מזרח הים התיכון". ארבע המדינות הסכימו לגבש עד סוף השנה מפת דרכים משותפת לשיתוף פעולה בתחום האנרגיה. היוזמה, במסגרת דיאלוג האנרגיה 3+1, תתמקד בביטחון אנרגטי, פיתוח מאגרי גז ימיים, תשתיות, חדשנות ומחקר.







