פעילים עזתיים מנסים לארגן הפגנות נגד חמאס ב-26 ביוני
פעילי רשת עזתיים, רובם גולים, מנסים להקים תנועת מחאה חדשה נגד חמאס ברצועת עזה תחת הסלוגן "מהפכת ה-26 ביוני". רוב המארגנים מוכרים מגלגולים קודמים של מחאת "בדנא נעיש" (רוצים לחיות), עם קשרים לתנועת הפת"ח. מקורות עזתיים מדווחים כי חמאס החלה ביומיים האחרונים במעצרים במרכז הרצועה ובעיר עזה, ככל הנראה כדי לסכל את ההפגנות המתוכננות.







