יו"ר הפרלמנט האיראני תוקף את ארה"ב על רקע התקיפה בדאחיה
יו"ר הפרלמנט האיראני מוחמד קאליבף תקף את ארה"ב בעקבות התקיפה הישראלית בדאחיה: "ההפרה שביצע המשטר הציוני בדאחיה הוכיחה פעם נוספת שלארצות הברית אין לא את הרצון ולא את היכולת לקיים את התחייבויותיה. אינכם יכולים להשיג ויתורים או הישגים באמצעות מתן אור ירוק למשטר הציוני. המשחק של 'השוטר הטוב והשוטר הרע' כבר התיישן. אם אין לכם את הרצון ואת היכולת לעמוד בהתחייבויותיכם, לא ניתן לדבר על המשך התהליך."







