הרמטכ"ל: ממשיכים לפעול בלבנון לחיזוק ההגנה על הצפון
הרמטכ"ל הצהיר בפיקוד הצפון כי צה"ל ממשיך לפעול בלבנון על מנת לחזק את ההגנה על יישובי הצפון ולהעמיק את הפגיעה בחיזבאללה בפעולות תמרון קרקעיות ובאש מערכתית. לדבריו, "כל הישג מבצעי נוסף שנביא יוביל להמשך השחיקה וההתפוררות של חזית הדרום של חיזבאללה ולשיפור ההסדרים הביטחוניים, שיקבעו במסגרת המו"מ בתיווך אמריקאי בין הדרג המדיני וממשלת לבנון".







