ואנס מסביר: ארה"ב לא מפרסמת את מזכר ההבנות עם איראן בגלל בקשת המתווכים
סגן נשיא ארה"ב ג'יי די ואנס הסביר בראיון למגין קלי מדוע ארה"ב טרם פרסמה את נוסח מזכר ההבנות עם איראן. לדבריו, "הסיבה שעדיין לא פרסמנו את נוסח מזכר ההבנות היא שחלק מהמתווכים שלנו - הפקיסטנים והקטארים - ביקשו מאיתנו לבצע את הדברים בסדר הנכון ובתזמון המתאים. ישנן רגישויות בעולם הערבי והמוסלמי, ואנחנו משתדלים להתחשב בהן ולהגיב אליהן בהתאם." הראיון התקיים לקראת בחירות האמצע בארה"ב.







