צה"ל חיסל שני מחבלים שהשתתפו בטבח ה-7 באוקטובר
צה"ל תקף בסוף השבוע ברצועת עזה וחיסל שני מחבלים שהשתתפו בטבח ה-7 באוקטובר. בדרום הרצועה חוסל מחמד סעיד אחמד נמרוטי, מפקד מחלקה בחמאס שפשט לישראל ולקח חלק בהחזקת חטופים רבים במנהרות. במרכז הרצועה חוסל מעאויה סלימאן צקר עאידי, מפקד מחלקה בגא"פ שפשט לקיבוץ בארי. שני המחבלים קידמו מתווי טרור נגד כוחות צה"ל ואזרחי ישראל, וחוסלו בתקיפות מדויקות לאחר שהיוו איום מיידי על כוחות צה"ל.







