טראמפ על ההסכם: "מזכר ההבנות מול איראן עדיין לא סופי - אם זה לא ימצא חן בעיניי נחזור להפציץ"
הנשיא האמריקני הצהיר בפגישה עם א-סיסי כי ההסכם עם איראן "חזק מאוד" • "רוב האנשים אוהבים את ההסכם, השווקים אוהבים אותו", אך הוא סייג ואמר שמזכר ההבנות עדיין אינו סופי ובמידה וזה לא ימצא חן בעיניו, הוא ישוב להפציץ באיראן (חדשות בעולם)







