צה"ל תקף בעוצמה בדרום לבנון — 23 הרוגים לבנונים
חיל האוויר תקף לאורך הלילה במספר רב של כפרים בדרום לבנון, בעיקר באזור רכס עלי א-טאהר והכפרים הסמוכים לנבטיה. דובר צה"ל מסר כי התקיפות בוצעו נגד מחבלים ותשתיות טרור של חיזבאללה, לאחר הפרות חוזרות ונשנות של הפסקת האש. לפי דיווחים לבנונים, 23 בני אדם נהרגו מאז חצות.







