צה"ל חיסל שני מחבלים שירו רקטות לעבר כוחותיו בדרום לבנון
במהלך הלילה זיהה צה"ל ירי רקטות של חיזבאללה לעבר כוחותיו הפועלים בדרום לבנון. בסגירת מעגל מהירה, חיסל צה"ל שני מחבלים שנמלטו על אופנוע ממרחב השיגור. לאחר מכן תקף והשמיד צה"ל את המשגר ממנו שוגרו הרקטות. בחסדי השם לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל.







