שגריר ישראל בארה"ב: נצרנו את האש בלבנון, נישאר עד להשלמת המשימה
שגריר ישראל בארה"ב יחיאל לייטר הודיע כי ישראל נצרה את האש בלבנון בשעה 18:30 שעון ישראל. לייטר הבהיר כי אם חיזבאללה יפסיק את מתקפותיו, הוא ייענה בשקט. השגריר הוסיף כי ישראל נמצאת באזור הביטחון כדי לטהר את האזור מחיזבאללה, ותישאר שם עד שהמשימה תושלם.







