חיזבאללה שיגר מעל 50 שיגורים לכוחות צה"ל בדרום לבנון
במספר אירועים במהלך הלילה שיגר ארגון הטרור חיזבאללה יותר מ-50 שיגורים לעבר כוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון. בחסדי השם לא היו נפגעים. צה"ל הגדיר זאת כהפרות חוזרות ונשנות של הסכם הפסקת האש. בתגובה תקף הצבא במהלך הלילה עשרות תשתיות טרור ומחבלים מחיזבאללה בדרום לבנון, כולל עמדות שיגור רקטות, מחסני אמצעי לחימה ומפקדות. דובר צה"ל הדגיש כי הצבא לא יקבל פגיעה באזרחי ישראל ובכוחותיו ויגיב בעוצמה.







