הרמטכ"ל נכנס היום לאזור הלחימה בלבנון - והתייחס ברמז לביקורת הקשה
הרמטכ"ל רב אלוף אייל זמיר נכנס היום לדרום לבנון והתייחס למספר סוגיות, כולל הפסקת האש השבירה מול האיראנים וחיזבאללה | בדבריו התייחס הרמטכ"ל ברמז לביקורת שנשמעת בימים האחרונים על כיבוש אזורים שאין בהם עניין ביטחוני מובהק | הדברים המלאים (ביטחוני)







