צה"ל הזרים בטון במחנה פליטים בעזה - ככל הנראה לאיטום מנהרות
גולשים עזתיים מדווחים כי צה"ל הזרים כמויות גדולות של בטון באזור דרום מזרח מחנה הפליטים אלמע'אזי במרכז רצועת עזה. הבטון זרם לתוך בתי תושבים באזור. לפי הדיווחים, הפעולה נועדה ככל הנראה לאיטום מנהרות טרור באזור. תושבים מביעים חשש שהבטון יסתום את מערכות הביוב.







