צה"ל תקף חוליית מחבלים חמושים בדרום לבנון
צה"ל זיהה חוליית מחבלים חמושים שפעלה בסמוך לכוחות צה"ל במרחב הביטחוני ברכס עלי א-טאהר בדרום לבנון. בסגירת מעגל מהירה, הכוחות תקפו את המחבלים צפונית למרחב הביטחוני במטרה להסיר את האיום המיידי. צה"ל הודיע כי ימשיך לפעול להסרת איומים ולא יאפשר לחיזבאללה לפגוע באזרחי ישראל ובכוחותיו.







