יָבֹאוּ טְהוֹריִם
מסיבת חומש בסאדיגורה; האדמו"רים שהגיעו כסבים מהשורה | צפו
בהיכל בית המדרש הגדול של חסידות סאדיגורה בבני ברק התקיימה אתמול (ראשון) מסיבת חומש מרגשת לילדי החמד, תלמידי תלמוד התורה של החסידות | את המעמד פיארו בנוכחותם נשיא המוסדות, האדמו"ר מסאדיגורה, לצד שורה מכובדת של רבנים רמי מעלה, ובהם האדמו"רים ממודז'יץ וביאלה ישרי לב, אשר צאצאיהם נמנים על תלמידי הת"ת (חסידים)
0 תגובות