בבלי
צפו בשיחה עם הלוחמים 

הרצי הלוי מבטיח בנצרים: "נהיה גאים לחזור להכות בחמאס"

הרמטכ"ל הרצי הלוי סייר היום ברצועת עזה ופגש את הלוחמים הפועלים ללא הרף בהגנה ובהתקפה | בדבריו התייחס לפעימה השלישית בשחרור החטופים והזכיר את המחויבות לפגוע בארגוני הטרור למרות הכל (צבא)

הרמטכ"ל בנצרים
הרמטכ"ל בנצרים| צילום: צילום: דובר צה"ל

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

אולי גם יעניין אותך:

עוד בחדשות: