בבלי
חדשות עם קנייטש

האסטרטגיה של הפלג הפתיעה את המשטרה בכל המוקדים | מעייריב

בירושלים, גוש דן ובתחנות המשטרה: התוכנית האסטרטגית של הפלג | מהומת ענק בתחנת משטרה בבית שמש: לילה לבן בעקבות מעצר עריק | חבר המועצת חיזק את אמו של אסיר עולם התורה: "קידוש השם" | לא תאמינו - אבל יש מחסור חריף באברכים ללימוד עם חילונים | מאות השתתפו בשבת ההכנה לישיבות הגדולות של ארגון בצוותא (מעייריב)

מעייריב עם איצלה כץ - צפו בתוכנית המלאה (צילומים: דוברות המשטרה | באדיבות המצלם | רשתות חברתיות - שימוש לפני סעיף 27א לזכויות יוצרים | יענקי לוין | שלומי כהן)

מדינה בהפרעה

רק היום בשעה 5 אחה"צ, התבררה הסיבה לדחיית הפגנת הזעם של הפלג הירושלמי בעקבות מעצרם של שני תלמידי ישיבת 'מעלות התורה'. הפלג הצליח להפתיע את המשטרה במספר מוקדים - כולל המטה המרכזי של משטרת ישראל בבירה, מסילת הרכבת בגוש דן ו.

המשטרה לא בחלה באמצעים לפיזור הפגנות, וגם עוברי האורח לא ישבו בחיבוק ידיים. באחד המקרים - נהג אופנוע דרס מפגין הפלג ופצע אותו קשה. התיעוד המחריד שפורסם מהזירה, טלטל את המגזר החרדי כולו, המתמודד עם הסתה חסרת תקדים נגד התורה ולומדיה. כל הפרטים מכלל הזירות - במהדורת מעייריב שלפניכם בהגשת .

לילה לבן ב

רחובות אזור התעשיה נחם בבית שמש הפכו אתמול בלילה לשדה קרב של ממש. אירוע שהתחיל כבדיקה שגרתית הפך תוך שעה קלה לדרמת ענק חסרת תקדים, העלולה לסמן קו פרשת מים במאבק הציבור החרדי נגד גזירות הגיוס. האם מדובר בשיא חדש של המתיחות בין המשטרה לבין הציבור החרדי? צפו במהדורת מעייריב שלפניכם עם הפרטים והתיעודים.

שיחת חיזוק טלפונית

הסערה סביב מעצרי בני הישיבות לא יורדת מהכותרות, אבל מאחורי הדיווחים היבשים מסתתרת דרמה אנושית עמוקה. בשעה שמשפחות רבות עומדות מול המציאות המטלטלת של בניהן מאחורי סורג ובריח, קולו של אחד ממנהיגי הציבור הספרדי, ראש הישיבה וחבר מועצת חכמי התורה , נשמע ברמה בשיחה שנועדה להעניק רוח גבית לאם . הפרטים המלאים במהדורת מעייריב שלפניכם.

- צאו מהבועה!

נכון לשעה זו, ישנם מאות יהודים חילונים "למהדרין" שמעוניינים ללמוד תורה עם אברך. לא מדובר בצעירים מתקרבים אלא באינטלקטואלים מהאליטה של מדינת ישראל. אלא שלמרבה המבוכה - המצוקה שלהם מגיעה דווקא מהצד שלנו, ובארגון קשר יהודי מדווחים על מצוקה של ממש ומחסור חריף ב-500 ... לא מבקשים כסף אלא רק רצון טוב להקדיש כמה דקות בשבוע לטובת הטעמת מתיקות התורה לאלו שלא זכו לכך עדיין. אז אם יש לכם כתובת מייל זמינה - צרו עם הארגון קשר - אפשר גם דרך ...

שבת מבקשי השם

המחזור השלושה עשר של שבת 'מבקשי השם' של ארגון בצוותא, שנועדה להכין את תלמידי השיעורים הג' לקראת המעבר לישיבות הגדולות, רשמה הצלחה עם מאות משתתפים מכל הישיבות קטנות ברחבי הארץ. השבת המרוממת נערכה בהשתתפות אישי ציבור ורבנים בקמפוס המפואר של ישיבת "אוהל יוסף" בראשות ראש הישיבה הגאון רבי יעקב שרבאני.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא"ל [email protected].

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (56%)

לא (44%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

9
אסונות באים בגלל חילול ה'
אריאל
חילול ה' זה מלשון חלל או יותר נכון חלול , ואין לך חילול ה' גדול מלעשות את בני הישיבות חלולים וריקניים מתורה . ולכן אתה אכן צודק האסונות באים בגלל חילול ה' ממש כך בגלל הגזירות הדרקוניות על התורה ולומדיה
עם ישראל חי
כל שמוק נהיה לי "פוסק" בדיני חילול השם
גאה להיות משתמט
מה זה שמוק? זה מהגמרא? שהיא אומנות?
צבי הירש
לפני כ12 שנים בשיאם של עונת הפגנות ניגש יהודע מבוגר להגר"ש אויערבאך ושאלו מה עם חילול השם, הגר"ש שאלו אתה יודע איפה נמצא ברמבם הלכ' קידוש השם, השיב בשלילה, שאלו ובשס איפה ג"כ השיב שאינו יודע, אזאולי מה הפסוק המדבר על חילול השם אתה יודע, לא, ענה במבוכה גם זה אינני יודע, השיבו הגר"ש זהו חילול השם...
אחד ששם לב
זה לא שאלה של חילול השם זה שאלה של אנטישמיות נגד המיגזר החרדי
חילוני שגר בשכוה מעורבת
אתה המזכיר של הקדוש ברוך הוא ?
שואל
8
במקום להאשים פוליטיקאים, יש להפגין סימולטנית מול בתי השופטים, היועמ"שית ואנשי תקשורת מהשמאל שפוערים פה נגד חרדים , "להתהפך עליהם" ולאמץ שיטות מושגי ומיצגי השמאל ("דמוקרטיה", כרזות חטופים , ומיצג גמרות חסומות בסירטי משטרה אדומים בכיתוב 'אסור ללמוד תורה' , סיכות הזדהות). ולרתום מסורתיים ודתיים לזה.
עם ישראל חי
לשמאל לא עשו כלום וכלום המשטרה נתנה להפגין דמוקרטיה לנו החרדים והמסורתים ישברו ידים ורגלים זה פטרון פחות ריאלי
שמעון
אפשרי לעשות הפגנה על מדרכות וללא חסימת כבישים וקולנו יהדהד ויתקבל בציבור וזה לא יקרא התקהלות בלתי חוקית , למה להביא את השוטר היהודי הפושע לכדי שיכה בלומד תורה ואח"כ לקרוא לו נאצי ? זה לא מוסיף חיבוב לתורה הדרך הזו
עם ישראל חי
7
אני לא סובל הפגנות ואני מודה לפלג שהפגינו היום די אנחנו נירדפים ככבשה שחורה ועף אחד לא יוצאה להפגנות.
שמעון
מי עף?
צבי
6
זה כלום לעומת מה שמחכה להם אם לא יפסיקו את הרדיפה של עולם התורה
חיים
אני מיתפלל שמה שהפלג חושב על המדינה שיעשה בצורה מושלמת . (וזה נתון לפרשנות )
יורם
5
מהלך אסטרטגי?? פושעים מחללי שם שמיים! יש לי ידיד חילוני שלא מל את בנו היום בגללם הם יתנו את הדין
דוד
איזה תירוץ הוא היה מוצא אם לא היו עושים הפגנות. אמור לי מי ידידיך ואומר לך מי אתה.
יוסקה
4
אומרים "Hard core" בלי d בסוף.
ישראל
3
בטלנים משועממים ששיעמומם אומנותם
יאיר
2
צריך שמפכ"ל המשטרה ילך הביתה . צריך מפכ"ל שיעודה לעבוד ביחד אם החרדים ובלי הפגנות (אני נגד אלימות )
יוסף
1
לא כל זב חותם שיתחיל להתבכיין כאן על כל מיני דברים שהוא לא הניח תפילין בגלל זה שהוא לא מל את הבן שלו בגלל זה שזה חילול השם קודם תשב פעם אחת בכלא תבין שאף אחד לא עוזר לך חוץ מהם תראה את כל הציבור החרדי היום כמה הוא מגמגם עד היום זה היה חילול השם פתהום זה נהיה נושא נתון לשיקול אל תבלבל את השכל אם כל
ארי

אולי גם יעניין אותך:

עוד בעולם הישיבות: